درغروب تلخ....
خاطره های به یاد ماندنی

خواهم تو شوی،محبوب دلم
                  چون نرگس من، دیوانه ی من
                                روید رخ من،سویت ره من
                                            هستی چوبهشت،کاشانه ی من
                                             پروانه ی من،پروانه ی من
                              بی توچه کنم،مستانه ی من
                آوای تو شد،هم نغمه ی من
ای لاله ی من،بردی دل من
                 پروانه ی من،پروانه ی من
                                بی تو چه کنم،مستانه ی من
                                               آوای تو شد،هم نغمه ی من
                                                             ای لاله ی من،بردی دل من



نظرات شما عزیزان:

غزل
ساعت16:59---31 تير 1391
سلام وب خوبی داری مرسی بهم سر زدی

Reza
ساعت18:34---26 اسفند 1390
بازم سلام/ مرسی. عکست خیلی با موضوع متناسبه. جالب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,ساعت 19:39 توسط علی g سوزوکی| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت